علی حسنی
علی حسنی
   غم


غم که می آید در و دیوار شاعر می شود

در تو زندانی ترین رفتار شاعر می شود



می نشینی چند تمرین ریاضی حل کنی

خط کش و نقاله و پرگار ، شاعر می شود



تا چه حد این حرفها را می توانی حس کنی

حس کنی دارد دلم بسیار شاعر می شود



تا زمانی با توام ، انگار شاعر نیستم

از تو تا دورم ، دلم انگار شاعر می شود



باز می پرسی چطور اینگونه شاعر شد دلت ؟

تو دلت را جای من بگذار ، شاعر می شود



گرچه می دانم نمی دانی چه دارم می کشم

از تو می گوید دلم هر بار شاعر می شود



از : زنده یاد نجمه زارع 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, توسط علی حسنی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.